יצירת קשר עם חברת בניית אתרים צור קשר

 077-7644819
חייגו או השאירו הודעתכם

 
מאמרים אחרונים מאמרים אחרונים
05/05/2024 20:48
בניית אתר אינטרנט למכירה של מוצרי יום הולדת וכלים חד פעמיים
04/04/2024 18:47
בניית של חנות באינטרנט למכירה של מוצרי גיימינג, מחשבים, סלולר וציוד נלווה
09/08/2023 17:16
בניית חנות באינטרנט למכירה של מוצרים לחיות מחמד

צ'אט וירטואלי שיעזור לכם לאסוף פניות מהאתר

  1. דף הבית
  2. בניית אתרי מכירות
  3. צ'אט וירטואלי שיעזור לכם לאסוף פניות מהאתר
מעוניינים להגדיל את כמות הפניות מהאתר? הוסיפו צ'אט עם נציגה וירטואלית שתענה לפניות הגולשים.
סוכן וירטואלי לאתרי אינטרנט

מהו צ'אט וירטואלי?

צ'אט וירטואלי, או סוכן וירטואלי לאתר, הינו צ'אט המופיע בתחתית דפי האתר ומזמין את הגולשים לשוחח עם נציג וירטואלי הנותן מענה ראשוני לגולשים באתר. הגולש שנכנס לאתר, רואה תמונה של נציגה וכאשר הוא מקליק עליה, היא מתחילה לשוחח איתו, ולבסוף מבקשת ממנו להשאיר לה מספר טלפון על מנת שנציג של האתר יוכל לחזור אליו טלפונית.

דוגמא לצ'אט שלנו

מדוע אני זקוק לסוכנת וירטואלית באתר?

סוכנת וירטואלית הנמצאת באתר "מדרבנת" את הגולשים להשאיר מספר טלפון להמשך שיחה. באופן הזה, כמות הפניות מהאתר עולה.

אם יש לאתר שלך כניסות, אבל לא מגיעות ממנו פניות, כפי הנראה ששילוב של סוכנת וירטואלית באתר יגדיל את אחוז הפונים.

יש לי צור-קשר באתר. האם גם אני זקוק לצ'אט וירטואלי?

נציג שירות וירטואלי איננו בא במקום טופס צור-קשר, או במקום הצגת מספרי טלפון באתר. זוהי דרך נוספת ליצירת קשר.

ישנם אנשים המעדיפים למלא טופס צור קשר, אחרים מעדיפים להתקשר ולשוחח טלפונית עם נציג, ויש מי שמעדיף לנהל שיחה עם נציג שירות וירטואלי.

יתרה מכך, ישנם גולשים שאינם מתכננים לפנות אליכם בטופס יצירת הקשר, אך נציג וירטואלי מושך אותך לשיחה ו"משכנע" אותם להשאיר מספר להמשך שיחה.

מה היתרונות של הצ'אט הוירטואלי שלכם?

ראשית, הצ'אט עובד בצורה אסינכרונית. כלומר, הוא נטען ברקע ואיננו מאט את קצב טעינת דפי האתר.

שנית, הצ'אט בנוי בקוד בסטנדרט HTML5, ולכן הוא עושה שימוש בגרפיקה יפה וחלקה שאיננה כבדה ואיטית (אין שימוש בתמונות רקע שמאטות את פעולת הצ'אט).

שלישית, ניתן להתאים את תכני הצ'אט ואופן השיחה בהתאם לאתר בו הוא נמצא. למשל, באתר בנושא סוככים, יכולה הנציגה להציג את סוגי הסוככים השונים שיש לחנות להציע.

זה בטח עולה לא מעט כסף...

אנו מאפשרים להטמיע את הצ'אט הוירטואלי לחודש נסיון ללא כל התחייבות מצידכם. לא חותמים על שום דבר ולא משאירים פרטי כרטיס אשראי.

היה ולאחר חודש החלטתם להפסיק את פעילות הצ'אט ואינכם מרוצים, ניתן להסירו מיד.

אם הצ'אט כן תורם, עלות המשך ההחזקה שלו הינה 79 ₪ בתוספת מע"מ. ניתן יהיה להפסיק את ההתקשרות בכל עת ולהסיר את הצ'אט ללא כל התחייבות.

 

מעוניינים לנסות חינם את הצ'אט הווירטואלי שלנו? התקשרו עכשיו לטלפון 077-7644819.

תגיות: אתר לידים
מהו צ'אט וירטואלי לא אנושי עבור אתרי אינטרנט?
צ'אט וירטואלי לא אנושי לאתרי אינטרנט, המכונה גם צ'אט בוט או צ'אט אוטומטי, היא תוכנת מחשב שנועדה לדמות שיחה דמוית אדם עם מבקרים באתר. שלא כמו צ'אטים חיים המופעלים על ידי אדם, צ'אטים וירטואליים לא אנושיים מופעלים על ידי אלגוריתמים של בינה מלאכותית (AI) ותגובות מוגדרות מראש לאינטראקציה עם משתמשים באופן אוטונומי.
איך עובדים צ'אטים וירטואליים לא אנושיים?
צ'אטים וירטואליים לא אנושיים משתמשים באלגוריתמים של עיבוד שפה טבעית (NLP) ולמידת מכונה, כדי לנתח קלט של משתמשים ולייצר תגובות מתאימות. הם יכולים להבין ולפרש שאילתות משתמשים, לספק מידע רלוונטי, לענות על שאלות נפוצות ולבצע משימות או עסקאות בסיסיות ללא התערבות אנושית. ישנם צ'אטבוטים מתקדמים אשר יכולים אפילו ללמוד ולהשתפר לאורך זמן באמצעות הכשרה ומשוב מתמשכים.
מהם היתרונות של שימוש בצ'אט וירטואלי לא אנושי באתר שלי?
היתרונות של שימוש בצ'אטים וירטואליים לא אנושיים כוללים: זמינות 24/7 - צ'אטבוטים יכולים לטפל בפניות ולסייע למשתמשים מסביב לשעון, גם מחוץ לשעות העבודה וכן לספק תמיכה ומידע מיידי בכל עת שצריך. סקיילאביליות - צ'אטבוטים יכולים להתמודד עם מספר שיחות בו-זמנית מבלי להתבלבל, דבר שמאפשר לעסקים לנהל ביעילות כמויות גבוהות של פניות ולהרחיב את יכולת תמיכת הלקוחות שלהם. עקביות - צ'אטים וירטואליים לא אנושיים מספקים תגובות עקביות ואיכות שירות, מבטיחים חווית משתמש אחידה על פני אינטראקציות שונות ומבטלים טעויות אנוש או חוסר עקביות. עלות-תועלת - על ידי אוטומציה של משימות שגרתיות והפחתת הצורך בהתערבות אנושית, צ'אטים וירטואליים לא אנושיים יכולים להוזיל עלויות תפעול ולפנות משאבי אנוש למשימות מורכבות או מיוחדות יותר.
כיצד אוכל להטמיע צ'אט וירטואלי לא אנושי באתר האינטרנט שלי?
כדי להטמיע צ'אט וירטואלי לא אנושי באתר האינטרנט שלך: בחר פלטפורמת צ'אטבוט או מסגרת שמתאימה לצרכים וליכולות הטכניות שלך, כגון Dialogflow, Microsoft Bot Framework או IBM Watson Assistant. הגדר את ההיקף והיעדים של הצ'אטבוט שלך, כולל סוגי הפניות שהוא יטפל, הפונקציונליות שלו והשילוב עם מערכות או מסדי נתונים אחרים. עצב ופתח את תסריט השיחה של הצ'אטבוט, כולל הנחיות, תגובות ועצי החלטות של המשתמשים, תוך שימוש בכלים ובממשקים של הפלטפורמה שנבחרה. אמן ובדוק את הצ'אט בוט, כדי להבטיח שהוא מבין את קלט המשתמש בצורה מדויקת ומספק תגובות מתאימות בתרחישים שונים. שלב את הצ'אטבוט באתר שלך על ידי הטמעת ווידג'ט הצ'אט או הסקריפט שסופק על ידי הפלטפורמה בדפי האינטרנט שלך, והגדר את ההגדרות והמראה שלו, כך שיתאימו למיתוג ולחוויית המשתמש שלך.
אלו שיטות עבודה מומלצות למיטוב הביצועים והיעילות של צ'אטים וירטואליים לא אנושיים?
כדי לייעל את הביצועים והיעילות של צ'אטים וירטואליים לא אנושיים, שקול את השיטות המומלצות הבאות: התחל עם מטרה ברורה וספציפית עבור הצ'אטבוט שלך, תוך התמקדות בפתרון בעיה מסוימת או במתן מענה לצרכי המשתמש הנפוצים. ספק הנחיות והכוונה ברורה למשתמשים כיצד לקיים אינטראקציה עם הצ'אטבוט ועם אילו סוגי פניות הוא יכול להתמודד. נטר ונתח באופן רציף אינטראקציות של הצ'אטבוט ומשובי משתמשים, כדי לזהות אזורים לשיפור ולחדד את התגובות והפונקציונליות שלו לאורך זמן. הטמע מנגנוני fallback ונתיבי הסלמה להעברת פניות מורכבות או בלתי פתורות לגורמים אנושיים בעת הצורך, תוך הבטחת מעבר חלק בין תמיכה אוטומטית לתמיכה בסיוע אנושי. עדכן ותחזק בקביעות את בסיס הידע ונתוני ההדרכה של הצ'אטבוט, כדי לשמור אותו מעודכן בשינויים במוצרים, בשירותים ובתהליכים העסקיים שלך, ולהתאים את עצמו להעדפות ולצרכים המתפתחים של המשתמש.
הוספת תגובה
YouTube previewPlay

שנקפיץ יחד את העסק שלך לגבהים חדשים?

בניית חנות אינטרנטית של מיזם גרופ תעזור לך ביצירת סיסטם עוצמתי שמגדיל מכירות.

ההצלחה מבוססת על בניית חנות וירטואלית בחוד החנית עם הקמת מערך שיווק אפקטיבי שמגדיל חשיפה והמרות.

 

אל תהססו! מלאו את הטופס או התקשרו עכשיו 077-7644819

 
WhatsApp
שנקפיץ לך את העסק?
לחץ כאן
התקשר עכשיו 077-7644819
או מלא את הטופס להלן: