יצירת קשר עם חברת בניית אתרים צור קשר

 077-7644819
חייגו או השאירו הודעתכם

 
מאמרים אחרונים מאמרים אחרונים
17/11/2024 17:26
במדריך זה, נבין מדוע בניית חנות וירטואלית חייבת להעשות תוך חשיבה על אופטימיזציית מהירות הגלישה ונחקו...
05/11/2024 19:09
הכירו את אפל פיי, הארנק הדיגיטלי של חברת אפל. פתרון תשלום ללא מגע, המאובטח באמצעות טוקניזציה ואימות ...
05/11/2024 18:51
הכירו את גוגל פיי. שיטת תשלום שנפוצה מאוד במערכת אנדרואיד ובאינטרנט, קלה לשימוש ועושה שימוש בטכנולוג...

בניית חנות וירטואלית לבית וגן

  1. דף הבית
  2. בניית אתרי מכירות
  3. בניית חנות וירטואלית לבית וגן
עוסק במוצרי בית וגן וחושב להתחיל למכור באתר אינטרנט משלך? אנחנו כאן כדי לעשות לך סדר בדברים.
חנות למכירת מוצרי בית וגן באינטרנט

הקמת חנות וירטואלית למוצרי בית וגן

חיים ונושמים עיצוב גינות? אוהבים לשלב בין הנוף הפתוח בחוץ לבין המרחב הפרטי שלכם בבית? מדוע שלא תפתחו חנות וירטואלית למכירת ציוד לבית ולגינה? באתר מכירות למוצרי בית וגן תוכלו להציע מוצרים מעוצבים שונים שישדרגו את מראה הגינה, יהפכו אותה לחווייתית יותר וכיפית יותר וכמובן תכניסו מהעסק הזה גם כסף.

אילו מוצרי בית וגן אפשר למכור בחנות וירטואלית

תחום הבית והגן כולל בתוכו הרבה מאוד סוגי מוצרים שונים. מכיוון שקיים מגוון רחב של מוצרים שאפשר לרכוש הן לבית הפרטי והן לגינה המעוצבת, מומלץ לחלק את המוצרים לקטגוריות, לדוגמה:

  • ריהוט לגן – פינות ישיבה, ספות, כיסאות, פינות זולה, ספסלים, פופים, ריהוט מתקפל מפלסטיק.
  • משחקי חצר ואטרקציות – טרמפולינות, נדנדות, סלים לקליעה לסל, בית עץ, מתקן שעשועים, בריכה מתנפחת.
  • מתקני אחסון – מחסנים, בקתות עץ.
  • מטבח חוץ – מתקני גריל, סאג', פויקה.
  • מוצרים לפיקניק – ערסלים, ציליות, שמשיות, שמיכות.
  • אביזרי נוי – דחלילים, כדים, פסלים, עציצים, אבנים צבעוניות.

מעבר לכך, ניתן להרחיב את מוצרי בית וגן לקטגוריות שונות הקשורות לתחום. לדוגמה, בקטגוריית "משתלה" או "גינה" אפשר להציע זרעים או עצים לשתילה. דוגמה נוספת היא מכירת מוצרי קמפינג כמו גזיות, ביגוד לטיולים מאתגרים, תיקים, אוהלי שטח או צידניות לדרך.

אתר למכירת ריהוט גן

מדוע כדאי למכור מוצרים לגינה במסגרת חנות וירטואלית

לחנות הווירטואלית יש כמה יתרונות על פני החנות הפיסית. ראשית, התחזוקה שלה זולה יותר. אמנם משלמים על שירותי תחזוקת האתר וקידומו, אך מדובר בסדר גודל של כעשירית מעלויות התחזוקה של החנות הפיסית. במקרה של חנות פיסית, ההוצאה החודשית על התחזוקה בלבד (ללא הוצאות שיווק ופרסום) יכולה להגיע לאלפי ועשרות אלפי שקלים בחודש, כיוון שעלויות אלו כוללות הוצאות שכירות, ארנונה, חשמל ותחזוקת עובדים יקרה. מנגד, תחזוקה של חנות וירטואלית היא בעלות של כמה מאות שקלים בחודש בלבד.

שנית, החנות הווירטואלית עובדת 24/7 ואין צורך לשלם עליה בגין "שעות נוספות". הגולשים יכולים לרכוש את המוצרים מהחנות מכל מקום ובכל זמן, בין אם הם בהפסקת הצהריים בעבודה ובין אם הם מחליטים להזמין ריהוט לגינה בשעת לילה מאוחרת. גולשים המחפשים אוהל שטח או שמשייה, הרבה פעמים יעדיפו לבצע את הרכישה דווקא באינטרנט, בכדי לחסוך הסתובבות מיותרת בחוץ, בגשם או בחום. כל הרכישה נעשית בזמן שהכי נוח להם ומבלי לצאת מהבית.

שלישית, כפי שהוזכר קודם לכן, תחום הבית והגן כולל בתוכו הרבה מאוד סוגי מוצרים. לכן, חנות פיסית המוכרת מוצרי בית וגן צריכה לכלול אולם תצוגה רחב מימדים על מנת להכיל את כלל המוצרים השונים. תחזוקת אולם תצוגה גדול מאלצת תשלום גבוה של דמי שכירות, החזקה של מספר עובדים שיתנו שירות ומענה ללקוחות והמון זמן התעסקות בניהול המלאים והמחסנים. מנגד, באתר מכירות באינטרנט אין בעיה למכור אלפי סוגי מוצרים שונים בקלות, יעילות ובעלויות החזקה נמוכות יחסית.

מכירת ציוד גננות באינטרנט

חנות וירטואלית למוצרי בית וגן – אז מה כל כך מיוחד בה?

במקרה של מכירה מקוונת למוצרי בית וגן, קיימות מספר נקודות שרצוי לקחת בחשבון:

  • העיצוב – כיוון שבאתר נמכרים מוצרי קישוט ונוי מעוצבים (כגון פינות נוי, ריהוט מעוצב וכו'), חשוב לשים דגש על עיצוב האתר ותמונות המוצרים. אתר למוצרי גינה שעוצב בצורה נכונה ושתמונות המוצרים השונות צולמו בצורה איכותית ומקצועית, יעביר מסר נכון יותר ויגדל הסיכוי שירכשו בו.
  • סדר באתר – תחום הבית והגן כולל הרבה מאוד נושאים ומחלקות ולכן חשוב לסדר נכון את הקטגוריות, לאפשר חיפוש חכם באתר (שיאתר מוצרים לפי שם הקטגוריה, שם המוצר, דגם ומק"ט) ולאפשר סינון מוצרים מתקדם לפי מאפייני מוצר שונים (כגון צבע, סוג החומר, עמידות לשמש, טווח מחירים ועוד). ככל שנקל על הגולש באתר את הניווט בין המחלקות השונות, את ההתמצאות במידע הרב ואת איתור המוצרים שמעניינים אותו, כך הסבירות שהוא ירכוש באתר תיגדל.
  • שירותים נלווים – חשוב לאפשר שירותים נלווים כגון הובלה, הרכבה או אפילו שירותי תחזוקה שוטפים עבור מוצרים שדורשים טיפול שוטף (נניח בריכות, פינות נוי, צמחיה וכו'). ניתן להציע באתר שירותי גינון וטיפוח או שירותי תחזוקת בריכות כחלק מרכישת המוצרים השונים ואף כשירות עצמאי.
  • מוצרים נלווים – האתר צריך להציע לגולש להוסיף להזמנתו מוצרים נלווים ומשלימים למוצרים בהם הוא מתעניין ושיעזרו לו לשדרג עוד יותר את החצר או הגינה שלו. אם לדוגמה הוא מתעניין בשולחן לגינה אז להציע לו כיסאות תואמים, אם הוא רוכש בריכה אז להציע לו אמצעי ניקוי לבריכה, אם הוא רוכש טרמפולינה אז להציע לו נדנדה וכן הלאה.
  • פוגשים את הלקוח – המיוחד במכירת מוצרי בית וגן הוא היכולת של הלקוח הפוטנציאלי שלכם לפגוש אתכם. לדוגמה, ניתן להציע שירותי גינון וטיפוח בהתאמה אישית לגינה של הלקוח. בכך, מעודד האתר את הגולש להשאיר פרטים אישיים שיובילו לקביעת פגישה אישית וליצירת קשר עם נותני השירות.

מכירות באינטרנט למוצרי בית וגן

משווקים את אתר המכירות שלכם

הקמתם חנות וירטואלית למוצרי בית וגן? מצוין, זה הצעד הראשון שלכם. הצעד הבא שלכם הוא להגדיל את החשיפה, לשווק את עצמכם ולהודיע לעולם שאתם קיימים.

דרך אחת להגדלת החשיפה לאתר המכירות היא באמצעות ניהול קמפיין ממומן בגוגל (PPC). באמצעות קמפיין ממומן ניתן להציג מודעות ממומנות בתוצאות החיפוש, פתרון טוב למי שמחפש תוצאות מהירות ומוכן לשלם לפי הקלקות. אם כבר מנהלים קמפיין ממומן בגוגל, מומלץ לעשות זאת באמצעות גוגל קניות (גוגל שופינג) שהוא מנגנון הכולל מודעות ויזואליות ובולטות יותר בראש תוצאות החיפוש, עם שם המוצר, תמונתו ומחירו. באופן הזה, כאשר יחפשו את שם המוצר או הדגם הספציפי שלו בגוגל, המוצר שבאתר שלכם יוצג עם תמונתו והמחיר שלו ישירות בתוצאות החיפוש, והקלקה עליו תכניס ישירות לעמוד המוצר באתר.

דרך נוספת להגדלת החשיפה היא באמצעות קידום אורגני בגוגל (SEO). באמצעות הקידום האורגני, ניתן להופיע בתוצאות האורגניות, כלומר הרשמיות, של גוגל בטווח הארוך (לאחר חודשים) בהרבה מאוד ביטויים וללא עלויות הקלקה. כיוון שלאתרים למכירת מוצרי בית וגן יש הרבה מאוד מוצרים שונים להציע, פתרון של קידום אורגני בגוגל יהיה אופטימלי כאשר נתמקד בקידום ביטויי זנב ארוך, שאלו ביטויים ממוקדים יותר הכוללים למשל את השמות והדגמים של המוצרים השונים. הרבה פעמים מספיק אתר שבנוי בצורה אופטימלית מלכתחילה כדי לגלות לאחר מספר חודשי הקמה שעשרות ואף מאות ביטויים נכנסו לתוצאות החיפוש האורגניות ללא כל ביצוע קידום אורגני בצורה אקטיבית.

דרך שלישית להגדלת החשיפה היא עבודה עם אתרי השוואות מחירים, כגון זאפ. הגולשים אוהבים לעשות השוואות מחירים, במיוחד כאשר מדובר במוצרים פונקציונאליים ברי השוואה, כגון גזיות, טרמפולינות או מחסנים לגינה. אם המחירים שהאתר מציע הוגנים, עבודה עם אתרי השוואות מחירים בהחלט יכולה להגדיל את החשיפה לאתר בצורה דרמטית ולהפנות אליו תנועה משמעותית.

פעילות של רימרקטינג (שיווק מחדש), יכולה להיות פעילות משלימה לאמצעי הפרסום השונים לאתר. כאשר מדברים על רימרקטינג, למעשה מדברים על מודעות שרודפות אחרי הגולשים באתרים שונים ברשת ומציעות לו לחזור שוב לאתר שלכם שבו ביקר לא מזמן. באתר מכירות לבית וגן, ניתן לשקול לבצע רימרקטינג דינמי, כלומר להציג מודעות המפרסמות בדיוק את המוצרים בהם צפה הגולש ולא סתם מודעות כלליות על האתר.

שיווק באינטרנט לחנות בית וגן

אז מה היה לנו?

לסיכום, חנות וירטואלית למוצרי בית וגן מאפשרת אפשרויות מסחר רבות לתחום נרחב עם קטגוריות מגוונות ורבות. עם אתר אינטרנט מעוצב ואיכותי ועם שיווק אפקטיבי, בהחלט ניתן להגיע לקהלים רבים שיתעניינו במוצרים שבאתר, יבצעו רכישות ויהפכו את העסק לכלכלי.

אולי יעניין אותך גם:
הוספת תגובה
YouTube previewPlay

שנקפיץ יחד את העסק שלך לגבהים חדשים?

בניית חנות אינטרנטית של מיזם גרופ תעזור לך ביצירת סיסטם עוצמתי שמגדיל מכירות.

ההצלחה מבוססת על בניית חנות וירטואלית בחוד החנית עם הקמת מערך שיווק אפקטיבי שמגדיל חשיפה והמרות.

 

אל תהססו! מלאו את הטופס או התקשרו עכשיו 077-7644819

 
WhatsApp
שנקפיץ לך את העסק?
לחץ כאן
התקשר עכשיו 077-7644819
או מלא את הטופס להלן: