מאמרים אחרונים מאמרים אחרונים
15/09/2024 17:03
במדריך זה נכיר את מנגנון הטעינה העצלה שבפיתוח אתרי אינטרנט. נציג את הרעיון שעומד מאחורי המנגנון, יתר...
17/07/2024 20:18
שלב אחר שלב, כך תגדירו קמפיין גוגל עם מודעות חיפוש דינמיות. מדריך טכני מקיף שיכוון אתכם מההתחלה ועד ...
17/07/2024 19:51
שלב אחר שלב, כך תגדירו קמפיין ממומן עם הרחבה לתוספי לידים בגוגל. מדריך טכני מקיף שיכוון אתכם מההתחלה...

מדריך מקיף להקמת קמפיין מוצלח של YouTube ב-Google Ads

  1. דף הבית
  2. מרכז ההדרכה של מיזם גרופ
  3. שיווק חנויות ואתרי אינטרנט
  4. מדריך מקיף להקמת קמפיין מוצלח של YouTube ב-Google Ads
שלב אחר שלב, כך תגדירו קמפיין יוטיוב מצליח. מדריך טכני מקיף שיכוון אתכם מההתחלה ועד הסיום.

שלב 1: הגדרת חשבון Google Ads שלך

  1. הירשם או התחבר:
    • בקר ב- Google Ads.
    • היכנס עם חשבון Google שלך או צור חשבון חדש אם אין לך.
  2. הגדרת חשבון:
    • ספק מידע בסיסי על העסק שלך, כולל האתר שאתה רוצה לקדם.
    • הגדר את פרטי החיוב שלך, כדי להבטיח עסקאות חלקות.

שלב 2: קישור ערוץ YouTube שלך ל-Google Ads

  1. עבור אל Google Ads:
    • ממרכז השליטה של Google Ads, לחץ על סמל הכלים (מפתח מפתח ברגים) בפינה השמאלית העליונה.
  2. גישה לחשבונות מקושרים:
    • תחת "הגדרה", לחץ על "חשבונות מקושרים".
  3. קשר את ערוץ היוטיוב שלך:
    • מצא את "YouTube" ולחץ על "פרטים".
    • לחץ על כפתור "+", כדי להוסיף ערוץ חדש.
    • הזן את כתובת האתר של ערוץ YouTube שלך ובצע את ההוראות, כדי לקשר אותו לחשבון Google Ads שלך.

שלב 3: יצירת קמפיין חדש ב-YouTube

  1. התחל קמפיין חדש:
    • ממרכז השליטה של Google Ads, לחץ על הלחצן הכחול "+ קמפיין חדש".
  2. בחר את יעד הקמפיין שלך:
    • בחר יעד עבור הקמפיין שלך. יעדים נפוצים עבור קמפיינים ב-YouTube כוללים:
      • התחשבות במוצר ובמותג
      • מודעות למותג וטווח הגעה
      • לידים
      • תעבורה לאתר
  3. בחר סוג קמפיין:
    • בחר "וידאו" כסוג הקמפיין שלך.
  4. סוג משנה של קמפיין:
    • בחר את תת-הסוג המתאים בהתבסס על היעד שלך. תת-סוגים נפוצים כוללים:
      • עודד המרות
      • קמפיין וידאו מותאם אישית
      • In-stream שאינו ניתן לדילוג
      • Outstream
      • עודד התקנות אפליקציה

שלב 4: הגדרות קמפיין

  1. שם הקמפיין:
    • תן לקמפיין שלך שם ייחודי ותיאורי לזיהוי קל.
  2. הגשת הצעות:
    • בחר את אסטרטגיית הצעת המחיר שלך. אפשרויות נפוצות עבור קמפיינים ב-YouTube כוללות:
      • מחיר מקסימלי לצפייה (עלות לצפייה)
      • מחיר יעד לרכישה (עלות לרכישה)
  3. תקציב ותאריכים:
    • תקציב: הגדר תקציב יומי או קמפיין כולל.
    • תאריכים: הגדר את תאריכי ההתחלה והסיום של הקמפיין שלך.
  4. רשתות:
    • בחר היכן תרצה שהמודעות שלך יופיעו:
      • תוצאות חיפוש ביוטיוב
      • סרטוני יוטיוב
      • שותפי וידאו ברשת המדיה
  5. מיקומים ושפות:
    • מיקומים: ציין את האזורים הגיאוגרפיים שבהם תרצה שהמודעות שלך יופיעו.
    • שפות: בחר את השפות שהלקוחות הפוטנציאליים שלך מדברים.

שלב 5: מיקוד קבוצת מודעות וקהלים

  1. צור קבוצות מודעות:
    • קבוצות מודעות מכילות קבוצה של מודעות החולקות קהל יעד משותף.
    • צור קבוצות מודעות מרובות, כדי למקד לקהלים שונים במידת הצורך.
  2. מיקוד קהל:
    • דמוגרפיה: בחר את הגיל, המגדר, סטטוס ההורה וההכנסה של משק הבית של קהל היעד שלך.
    • תחומי עניין: מקד למשתמשים על סמך תחומי העניין וההרגלים שלהם, תוך שימוש בקהלים בעלי זיקה וקהלים מותאמים אישית.
    • קהלים בשוק: מקד למשתמשים שחוקרים או מתכננים לרכוש מוצרים או שירותים דומים לשלך.
    • קהלים מותאמים אישית עם כוונות: הגדר את הקהל שלך על סמך מילות מפתח וכתובות URL ספציפיות שמשתמשים עיינו בהן לאחרונה.
    • שיווק מחדש: מקד למשתמשים שקיימו בעבר אינטראקציה עם האתר או ערוץ YouTube שלך.

שלב 6: יצירת מודעות וידאו

  1. צור מודעות וידאו:
    • לחץ על "+ מודעה חדשה" ובחר "צור מודעת וידאו".
    • הזן את כתובת האתר של YouTube של הסרטון שבו תרצה להשתמש בתור המודעה שלך.
  2. בחר פורמט מודעה:
    • מודעות סטרים (Stream) שניתן לדלג עליהן: מודעות המופעלות לפני, במהלך או אחרי סרטונים אחרים וניתן לדלג עליהן לאחר 5 שניות.
    • מודעות סטרים (Stream) שאינן ניתנות לדילוג: מודעות באורך 15 שניות המופעלות לפני, במהלך או אחרי סרטונים אחרים ולא ניתן לדלג עליהן.
    • מודעות באמפר: מודעות בנות 6 שניות שאינן ניתנות לדילוג המופעלות לפני, במהלך או אחרי סרטונים אחרים.
    • מודעות דיסקברי (Discovery): מודעות שמופיעות בתוצאות החיפוש של YouTube ובקטעי וידאו קשורים.
  3. עותק מודעה ורכיבים:
    • כותרת: צור כותרת מושכת (עד 25 תווים).
    • תיאור: הוסף תיאור (עד 35 תווים).
    • כתובת אתר סופית: הזן את כתובת האתר שאליה יופנו המשתמשים לאחר לחיצה על המודעה.
    • קריאה לפעולה: הוסף כפתור קריאה לפעולה, כדי לעודד מעורבות של משתמשים.
  4. באנר נלווה:
    • העלה באנר נלווה (אופציונלי) להצגה לצד מודעת הווידאו שלך במכשירים שולחניים.

שלב 7: סקירה והשקה

  1. בדוק את הקמפיין שלך:
    • בדוק שוב את כל ההגדרות, הקהלים והקריאייטיבים של המודעות שלך.
    • ודא שאין שגיאות או אי התאמות.
  2. הפעל את הקמפיין שלך:
    • לחץ על הלחצן "צור קמפיין", כדי להפעיל את הקמפיין שלך.

שלב 8: ניטור ואופטימיזציה

  1. צג ביצועים:
    • בדוק באופן קבוע את הביצועים של הקמפיין שלך דרך מרכז השליטה של Google Ads.
    • מדדי מפתח למעקב כוללים צפיות, שיעור צפייה, מחיר ממוצע לצפייה, שיעור קליקים, שיעור המרות ועלות להמרה.
  2. עצות אופטימיזציה:
    • התאם הצעות מחיר: הגדל את הצעות המחיר עבור קהלים עם ביצועים גבוהים והקטין את הצעות המחיר עבור קהלים עם ביצועים נמוכים.
    • בדיקת A/B: בדוק קריאייטיבים שונים של סרטונים, כותרות ותיאורים, כדי לראות אילו ביצועים טובים יותר.
    • צמצם קהלים: עדכן ושכלל את מיקוד הקהל שלך באופן רציף על סמך נתוני ביצועים.
    • בצע אופטימיזציה של תוכן וידאו: ודא שתוכן הווידאו שלך מרתק, רלוונטי ואיכותי.
    • השתמש ב-YouTube Analytics: נצל את YouTube Analytics, כדי לקבל תובנות לגבי התנהגות הצופים ולייעל את אסטרטגיית התוכן שלך.

דוגמאות למודעות YouTube יעילות

דוגמה 1: חנות מסחר אלקטרוני המוכרת בגדי אופנה

  • פורמט מודעה: מודעת סטרים שניתן לדלג עליה.
  • תוכן וידאו: הצג את קולקציית האופנה העדכנית ביותר עם שילוב של צילומי מוצר וחזותיים של סגנון חיים.
  • כותרת: גלה את מגמות האופנה האחרונות.
  • תיאור: קנו את הקולקציה החדשה שלנו עכשיו!
  • קריאה לפעולה: קנה עכשיו.
  • כתובת אתר סופית: קישור ישיר לדף האוסף החדש.

דוגמה 2: סוכנות נסיעות מקוונת

  • פורמט מודעה: מודעת באמפר.
  • תוכן וידאו: הדגש יעד טיול מדהים עם קליפ קצר ומרתק.
  • כותרת: הזמן את חופשת החלומות שלך.
  • תיאור: מבצע לזמן מוגבל!
  • קריאה לפעולה: למידע נוסף.
  • כתובת אתר סופית: קישור ישיר לדף עסקאות הנסיעות.

על ידי ביצוע המדריך הזה, תוכל להקים קמפיין YouTube יעיל ב-Google Ads, תוך מינוף של מיקוד מדויק ותוכן וידאו משכנע, כדי להגיע לקהל שלך ולהשיג את היעדים העסקיים שלך.

YouTube previewPlay

שנקפיץ יחד את העסק שלך לגבהים חדשים?

בניית חנות אינטרנטית של מיזם גרופ תעזור לך ביצירת סיסטם עוצמתי שמגדיל מכירות.

ההצלחה מבוססת על בניית חנות וירטואלית בחוד החנית עם הקמת מערך שיווק אפקטיבי שמגדיל חשיפה והמרות.

 

אל תהססו! מלאו את הטופס או התקשרו עכשיו 077-7644819

 
WhatsApp
שנקפיץ לך את העסק?
לחץ כאן
התקשר עכשיו 077-7644819
או מלא את הטופס להלן: