מאמרים אחרונים מאמרים אחרונים
15/09/2024 17:03
במדריך זה נכיר את מנגנון הטעינה העצלה שבפיתוח אתרי אינטרנט. נציג את הרעיון שעומד מאחורי המנגנון, יתר...
17/07/2024 20:18
שלב אחר שלב, כך תגדירו קמפיין גוגל עם מודעות חיפוש דינמיות. מדריך טכני מקיף שיכוון אתכם מההתחלה ועד ...
17/07/2024 19:51
שלב אחר שלב, כך תגדירו קמפיין ממומן עם הרחבה לתוספי לידים בגוגל. מדריך טכני מקיף שיכוון אתכם מההתחלה...

מדריך מקיף להקמת קמפיין מודעות טקסט ב-Google Ads

  1. דף הבית
  2. מרכז ההדרכה של מיזם גרופ
  3. שיווק חנויות ואתרי אינטרנט
  4. מדריך מקיף להקמת קמפיין מודעות טקסט ב-Google Ads
שלב אחר שלב, כך תגדירו קמפיין מודעות טקסט בגוגל. מדריך טכני מקיף שיכוון אתכם מההתחלה ועד הסיום.

שלב 1: הגדרת חשבון Google Ads שלך

  1. הירשם או התחבר:
    • בקר ב- Google Ads.
    • היכנס עם חשבון Google שלך או צור חשבון חדש אם אין לך.
  2. הגדרת חשבון:
    • ספק מידע בסיסי על העסק שלך, כולל האתר שאתה רוצה לקדם.
    • הגדר את פרטי החיוב שלך כדי להבטיח עסקאות חלקות.

שלב 2: יצירת קמפיין חדש

  1. התחל קמפיין חדש:
    • ממרכז השליטה של Google Ads, לחץ על הלחצן הכחול "+ קמפיין חדש".
  2. בחר את יעד הקמפיין שלך:
    • בחר יעד עבור הקמפיין שלך. עבור מודעות טקסט, היעדים הנפוצים כוללים:
      • מכירות
      • לידים
      • תעבורה לאתר
  3. בחר סוג קמפיין:
    • בחר "חיפוש" כסוג הקמפיין שלך.
  4. בחר תת-סוג קמפיין:
    • אתה יכול לבחור מבין אפשרויות כמו רגיל, כל התכונות או מודעות דינמיות לרשת החיפוש. למתחילים, "סטנדרט" היא נקודת התחלה טובה.

שלב 3: הגדרות קמפיין

  1. שם הקמפיין:
    • תן לקמפיין שלך שם ייחודי ותיאורי לזיהוי קל.
  2. רשתות:
    • ודא שאתה בוחר "רשת החיפוש של Google" בלבד. בטל את הסימון של "כלול שותפי חיפוש של Google" אם אתה רוצה להתמקד אך ורק בתוצאות החיפוש של Google.
  3. מיקוד וקהלים:
    • מיקומים: ציין את האזורים הגיאוגרפיים שבהם תרצה שהמודעות שלך יופיעו.
    • שפות: בחר את השפות שהלקוחות הפוטנציאליים שלך מדברים.
    • קהלים: הוסף קהלים רלוונטיים על סמך תחומי העניין או האינטראקציות שלהם עם העסק שלך.
  4. תקציב והצעות מחיר:
    • תקציב: הגדר תקציב יומי לקמפיין שלך. זהו הסכום הממוצע שאתה מוכן להוציא ליום.
    • מתן הצעות: בחר את אסטרטגיית הצעת המחיר שלך. אפשרויות נפוצות למודעות טקסט כוללות:
      • מקסימום קליקים
      • מחיר יעד לרכישה (עלות לרכישה)
      • מחיר ידני לקליק (עלות לקליק)

שלב 4: הרחבות למודעות

  1. הוסף הרחבות למודעות:
    • הרחבות למודעות משפרות את המודעות שלך עם מידע נוסף ויכולות לשפר את הנראות של המודעה שלך ואת שיעור הקליקים (CTR). הרחבות נפוצות כוללות:
      • תוספי Sitelink
      • תוספי הסבר
      • תוספי מידע מובנים
      • הרחבות שיחה
      • הרחבות מיקום

שלב 5: הגדרת קבוצות מודעות

  1. צור קבוצות מודעות:
    • קבוצות מודעות מכילות קבוצה של מילות מפתח ומודעות שחולקות נושא משותף. צור קבוצות מודעות מרובות כדי למקד לקבוצות שונות של מילות מפתח.
  2. שם קבוצת מודעות:
    • תן לכל קבוצת מודעות שם תיאורי.
  3. מילות מפתח:
    • הוסף מילות מפתח רלוונטיות עבור כל קבוצת מודעות. השתמש בכלים כמו מתכנן מילות המפתח של Google, כדי למצוא מילות מפתח הקשורות לעסק שלך.
    • טיפים לבחירת מילות מפתח:
      • השתמש בשילוב של מילות מפתח בהתאמה רחבה, בהתאמה לביטוי ובהתאמה מדויקת.
      • כלול מילות מפתח עם זנב ארוך למיקוד ספציפי יותר.
      • מילות מפתח שליליות יכולות לעזור לא לכלול תנועה לא רלוונטית.

שלב 6: יצירת מודעות טקסט

  1. עותק מודעה:
    • צור עותק מודעה משכנע עבור כל קבוצת מודעות. מודעת טקסט רגילה כוללת:
      • כותרת 1: עד 30 תווים.
      • כותרת 2: עד 30 תווים.
      • כותרת 3: עד 30 תווים (אופציונלי).
      • תיאור 1: עד 90 תווים.
      • תיאור 2: עד 90 תווים (אופציונלי).
    • כתובת אתר לתצוגה: כתובת האתר שמופיעה במודעה שלך.
    • כתובת אתר סופית: כתובת האתר בפועל שבה ינחת המשתמש לאחר לחיצה על המודעה.
  2. שיטות עבודה מומלצות להעתקת מודעה:
    • כלול את מילת המפתח העיקרית בכותרת.
    • הדגש נקודות מכירה או הצעות ייחודיות.
    • השתמש בקריאה חזקה לפעולה (CTA), כגון "קנה עכשיו" או "קבל הצעת מחיר בחינם".
    • ודא שעותק המודעה שלך מתיישב עם תוכן דף הנחיתה.

שלב 7: סקירה והשקה

  1. בדוק את הקמפיין שלך:
    • בדוק שוב את כל ההגדרות, מילות המפתח ועותקי המודעות שלך.
    • ודא שאין שגיאות או אי התאמות.
  2. הפעל את הקמפיין שלך:
    • לחץ על הלחצן "שמור והמשך", כדי להפעיל את הקמפיין שלך.

שלב 8: ניטור ואופטימיזציה

  1. צג ביצועים:
    • בדוק באופן קבוע את הביצועים של הקמפיין שלך דרך מרכז השליטה של Google Ads.
    • מדדי מפתח למעקב כוללים הופעות, קליקים, שיעור קליקים, שיעור המרות ועלות להמרה.
  2. עצות אופטימיזציה:
    • התאם הצעות מחיר: הגדל הצעות למילות מפתח בעלות ביצועים גבוהים והקטן הצעות למילות מפתח בעלות ביצועים נמוכים.
    • בדיקת A/B: בדוק עותקים שונים של מודעות, כותרות ותיאורים, כדי לראות אילו ביצועים טובים יותר.
    • צמצם מילות מפתח: הוסף מילות מפתח רלוונטיות חדשות והסר מילות מפתח עם ביצועים נמוכים.
    • השתמש במילות מפתח שליליות: עדכן ברציפות את רשימת מילות המפתח השליליות שלך, כדי לסנן תנועה לא רלוונטית.
    • שפר את ציון האיכות: שפר את רלוונטיות המודעה, שפר את חוויית דף הנחיתה והגדל את שיעור הקליקים הצפוי.

דוגמאות למודעות טקסט יעילות

דוגמה 1: חנות בגדים מקוונת

  • כותרת 1: קנו בגדי נשים אופנתיים.
  • כותרת 2: משלוח חינם בהזמנות של 100 ₪.
  • כותרת 3: מכירה לזמן מוגבל.
  • תיאור 1: גלה את הסגנונות העדכניים ביותר באופנת נשים. קנה עכשיו וקבל משלוח חינם בהזמנות מעל 100 ₪.
  • תיאור 2: אל תפספסו את המבצע לזמן מוגבל שלנו. קנו בגדים אופנתיים היום!

דוגמה 2: שירות ניקיון בתים

  • כותרת 1: ניקיון בית מקצועי.
  • כותרת 2: הזמן את הניקיון שלך עוד היום.
  • כותרת 3: שביעות רצון מובטחת.
  • תיאור 1: שירותי ניקיון בתים מהימנים. מחירים נוחים וחומרי ניקוי אמינים. שביעות רצון מובטחת.
  • תיאור 2: תזמן את הניקיון שלך באינטרנט ותיהנה מבית ללא רבב. התקשרו עכשיו להצעת מחיר חינם!

על ידי ביצוע המדריך הזה, תוכל להגדיר קמפיין יעיל של Google Ads המתמקד במודעות טקסט בתוצאות החיפוש של Google, שיעזור לך להניע תנועה רלוונטית ולהשיג את היעדים העסקיים שלך.

YouTube previewPlay

שנקפיץ יחד את העסק שלך לגבהים חדשים?

בניית חנות אינטרנטית של מיזם גרופ תעזור לך ביצירת סיסטם עוצמתי שמגדיל מכירות.

ההצלחה מבוססת על בניית חנות וירטואלית בחוד החנית עם הקמת מערך שיווק אפקטיבי שמגדיל חשיפה והמרות.

 

אל תהססו! מלאו את הטופס או התקשרו עכשיו 077-7644819

 
WhatsApp
שנקפיץ לך את העסק?
לחץ כאן
התקשר עכשיו 077-7644819
או מלא את הטופס להלן: