מאמרים אחרונים מאמרים אחרונים
17/07/2024 20:18
שלב אחר שלב, כך תגדירו קמפיין גוגל עם מודעות חיפוש דינמיות. מדריך טכני מקיף שיכוון אתכם מההתחלה ועד ...
17/07/2024 19:51
שלב אחר שלב, כך תגדירו קמפיין ממומן עם הרחבה לתוספי לידים בגוגל. מדריך טכני מקיף שיכוון אתכם מההתחלה...
17/07/2024 13:31
שלב אחר שלב, כך תגדירו קמפיין פירסומי לעסק מקומי. מדריך טכני מקיף שיכוון אתכם מההתחלה ועד הסיום.

מדריך מקיף להקמת קמפיין לעסק מקומי ב-Google Ads

  1. דף הבית
  2. מרכז ההדרכה של מיזם גרופ
  3. שיווק חנויות ואתרי אינטרנט
  4. מדריך מקיף להקמת קמפיין לעסק מקומי ב-Google Ads
שלב אחר שלב, כך תגדירו קמפיין פירסומי לעסק מקומי. מדריך טכני מקיף שיכוון אתכם מההתחלה ועד הסיום.

שלב 1: הגדרת חשבון Google Ads שלך

  1. הירשם או התחבר:
    • בקר ב- Google Ads.
    • היכנס עם חשבון Google שלך או צור חשבון חדש אם אין לך.
  2. הגדרת חשבון:
    • ספק מידע בסיסי על העסק שלך, כולל האתר או האפליקציה שברצונך לקדם.
    • הגדר את פרטי החיוב שלך, כדי להבטיח עסקאות חלקות.

שלב 2: אימות מיקומי העסק שלך

  1. Google לעסק שלי:
    • ודא שמיקומי העסק שלך מאומתים ב-Google לעסק שלי.
    • אם לא הגדרת את Google לעסק שלי, צור חשבון ואמת את מיקומי העסק שלך.

שלב 3: קישור Google לעסק שלי ל-Google Ads

  1. גישה לחשבונות מקושרים:
    • ממרכז השליטה של Google Ads, לחץ על סמל הכלים (מפתח מפתח ברגים) בפינה השמאלית העליונה.
    • תחת "הגדרה", לחץ על "חשבונות מקושרים".
  2. קשר את חשבון Google לעסק שלי:
    • מצא את "Google לעסק שלי" ולחץ על "פרטים".
    • לחץ על כפתור "+", כדי להוסיף חשבון חדש.
    • עקוב אחר ההוראות, כדי לקשר את חשבון Google לעסק שלי לחשבון Google Ads שלך.

שלב 4: יצירת קמפיין מקומי חדש

  1. התחל קמפיין חדש:
    • ממרכז השליטה של Google Ads, לחץ על הלחצן הכחול "+ קמפיין חדש".
  2. בחר את יעד הקמפיין שלך:
    • בחר "ביקורים בחנות מקומית ומבצעים" כיעד הקמפיין שלך.
  3. בחר סוג קמפיין:
    • בחר "מקומי" כסוג הקמפיין שלך.
  4. בחר את מיקומי העסק שלך:
    • בחר את מיקומי העסק המאומתים שברצונך לקדם בקמפיין זה.

שלב 5: הגדרות קמפיין

  1. שם הקמפיין:
    • תן לקמפיין שלך שם ייחודי ותיאורי לזיהוי קל.
  2. מיקום ושפה:
    • מיקומים: ציין את האזורים הגיאוגרפיים שבהם תרצה שהמודעות שלך יופיעו. זה אמור להיות בדרך כלל סביב מיקומי העסק שלך.
    • שפות: בחר את השפות שהלקוחות הפוטנציאליים שלך מדברים.
  3. תקציב והצעות מחיר:
    • תקציב: הגדר תקציב יומי לקמפיין שלך. זהו הסכום הממוצע שאתה מוכן להוציא ליום.
    • הגשת הצעות מחיר: קמפיינים מקומיים משתמשים באסטרטגיות חכמות למתן הצעות מחיר, כדי למקסם את הביקורים במיקומים הפיזיים שלך.

שלב 6: נכסי מודעות

  1. כותרות:
    • הוסף עד חמש כותרות (30 תווים כל אחת) המדגישות את התכונות והיתרונות העיקריים של העסק שלך.
  2. תיאורים:
    • הוסף עד חמישה תיאורים (90 תווים כל אחד), כדי לספק פרטים נוספים על ההצעות שלך.
  3. תמונות:
    • העלה תמונות באיכות גבוהה של העסק, המוצרים או השירותים שלך.
  4. סרטונים:
    • הוסף כל סרטוני תדמית שיש לך עבור העסק שלך. תוכן וידאו יכול להגביר משמעותית את המעורבות.
  5. קריאה לפעולה:
    • הוסף לחצן קריאה לפעולה, כדי לעודד מעורבות משתמשים, כגון "בקר אותנו" או "קבל הנחיות".

שלב 7: תצוגה מקדימה ויצירה של מודעה

  1. תצוגה מקדימה של מודעה:
    • בדוק כיצד המודעות שלך ייראו בפורמטים ובמיקומים שונים, כולל חיפוש Google, מפות Google, YouTube ורשת המדיה של Google.
  2. צור מודעה:
    • לחץ על "שמור והמשך", כדי ליצור את המודעה שלך.

שלב 8: סקירה והשקה

  1. בדוק את הקמפיין שלך:
    • בדוק שוב את כל ההגדרות, המיקומים והקריאייטיבים של המודעות שלך.
    • ודא שאין שגיאות או אי התאמות.
  2. הפעל את הקמפיין שלך:
    • לחץ על הלחצן "צור קמפיין", כדי להפעיל את הקמפיין המקומי שלך.

שלב 9: ניטור ואופטימיזציה

  1. צג ביצועים:
    • בדוק באופן קבוע את הביצועים של הקמפיין שלך דרך מרכז השליטה של Google Ads.
    • מדדי מפתח למעקב כוללים הופעות, קליקים, שיעור קליקים, ביקורים בחנות פיזית ועלות לביקור.
  2. עצות אופטימיזציה:
    • התאם הצעות מחיר: Google Ads תבצע אופטימיזציה אוטומטית של הצעות המחיר עבור הקמפיינים המקומיים שלך, אך תוכל לבדוק את הביצועים ולבצע התאמות במידת הצורך.
    • בדיקת A/B: בדוק קריאייטיבים שונים של מודעות, כותרות ותיאורים, כדי לראות אילו ביצועים טובים יותר.
    • צמצם את נכסי המודעות: ודא שנכסי הטקסט, התמונה והווידאו שלך מרתקים, רלוונטיים ואיכותיים.
    • השתמש בתובנות של Google לעסק שלי: נצל את התובנות מ-Google לעסק שלי, כדי להבין טוב יותר את התנהגות הלקוחות ולייעל את אסטרטגיית הקמפיין שלך.

דוגמאות לקמפיינים מקומיים יעילים

דוגמה 1: מסעדה מקומית

  • מטרה: הגברת ביקורים בחנות.
  • כותרות:
    • סעדו איתנו הלילה!
    • ארוחות טעימות בקרבת מקום.
    • מסעדה ידידותית למשפחות.
    • מבצעים של Happy Hour.
    • מרכיבים מקומיים טריים.
  • תיאורים:
    • הצטרפו אלינו לארוחת ערב ותיהנו מהתפריט המיוחד שלנו.
    • ממוקם בלב מרכז העיר. פתוח כל יום.
    • הנחות מיוחדות ללקוחות הנאמנים שלנו.
    • אווירה נעימה וצוות ידידותי.
    • הזמינו שולחן באינטרנט או התקשרו אלינו עוד היום.
  • תמונות: תמונות איכותיות של פנים המסעדה, מנות ולקוחות מרוצים.
  • סרטונים: סיור וידאו קצר במסעדה המציג את האווירה והמנות המיוחדות.
  • קריאה לפעולה: קבל מסלול.

דוגמה 2: חנות קמעונאית

  • מטרה: הגברת ביקורים ומכירות בחנות
  • כותרות:
    • קנה את הטרנדים האחרונים.
    • מגיעים חדשים בחנות.
    • מבצעים בלעדיים בחנות.
    • מותגים מובילים זמינים.
    • מבצע עונתי כעת.
  • תיאורים:
    • בקר בחנות שלנו וחקור את הקולקציה החדשה.
    • ממוקם בקניון המרכזי. חניה נוחה זמינה.
    • הנחות מיוחדות לרכישה בחנות.
    • מגוון רחב של מוצרים לבחירה.
    • פתוח כל יום מ-10:00 עד 20:00.
  • תמונות: תמונות באיכות גבוהה של פנים החנות, מוצרים ולקוחות מרוצים.
  • סרטונים: סרטון תדמית המדגיש את המוצרים העדכניים והמבצעים המיוחדים.
  • קריאה לפעולה: בקר אותנו.

על ידי ביצוע המדריך הזה, תוכל להגדיר קמפיין מקומי יעיל של Google Ads, תוך מינוף של מיקוד מדויק ונכסי מודעות משכנעים, כדי להגיע לקהל שלך ולהוביל תנועה למיקומים הפיזיים שלך.

YouTube previewPlay

שנקפיץ יחד את העסק שלך לגבהים חדשים?

בניית חנות אינטרנטית של מיזם גרופ תעזור לך ביצירת סיסטם עוצמתי שמגדיל מכירות.

ההצלחה מבוססת על בניית חנות וירטואלית בחוד החנית עם הקמת מערך שיווק אפקטיבי שמגדיל חשיפה והמרות.

 

אל תהססו! מלאו את הטופס או התקשרו עכשיו 077-7644819

 
WhatsApp
שנקפיץ לך את העסק?
לחץ כאן
התקשר עכשיו 077-7644819
או מלא את הטופס להלן: