מאמרים אחרונים מאמרים אחרונים
15/09/2024 17:03
במדריך זה נכיר את מנגנון הטעינה העצלה שבפיתוח אתרי אינטרנט. נציג את הרעיון שעומד מאחורי המנגנון, יתר...
17/07/2024 20:18
שלב אחר שלב, כך תגדירו קמפיין גוגל עם מודעות חיפוש דינמיות. מדריך טכני מקיף שיכוון אתכם מההתחלה ועד ...
17/07/2024 19:51
שלב אחר שלב, כך תגדירו קמפיין ממומן עם הרחבה לתוספי לידים בגוגל. מדריך טכני מקיף שיכוון אתכם מההתחלה...

מדריך מקיף להקמת קמפיין לאפליקציה ב-Google Ads

  1. דף הבית
  2. מרכז ההדרכה של מיזם גרופ
  3. שיווק חנויות ואתרי אינטרנט
  4. מדריך מקיף להקמת קמפיין לאפליקציה ב-Google Ads
שלב אחר שלב, כך תגדירו קמפיין מוצלח בגוגל לעידוד התקנות ועידוד השימוש באפליקציות. מדריך טכני מקיף שיכוון אתכם מההתחלה ועד הסיום.

שלב 1: הגדרת חשבון Google Ads שלך

  1. הירשם או התחבר:
    • בקר ב- Google Ads.
    • היכנס עם חשבון Google שלך או צור חשבון חדש אם אין לך.
  2. הגדרת חשבון:
    • ספק מידע בסיסי על העסק שלך, כולל האתר או האפליקציה שברצונך לקדם.
    • הגדר את פרטי החיוב שלך, כדי להבטיח עסקאות חלקות.

שלב 2: קישור האפליקציה שלך ל-Google Ads

  1. גישה לחשבונות מקושרים:
    • ממרכז השליטה של Google Ads, לחץ על סמל הכלים (מפתח מפתח ברגים) בפינה השמאלית העליונה.
    • תחת "הגדרה", לחץ על "חשבונות מקושרים".
  2. קשר את האפליקציה שלך:
    • בחר את הפלטפורמה המתאימה: Google Play עבור אפליקציות אנדרואיד או App Store עבור אפליקציות iOS.
    • עקוב אחר ההוראות, כדי לקשר את האפליקציה שלך לחשבון Google Ads שלך.

שלב 3: יצירת קמפיין חדש לאפליקציה

  1. התחל קמפיין חדש:
    • ממרכז השליטה של Google Ads, לחץ על הלחצן הכחול "+ קמפיין חדש".
  2. בחר את יעד הקמפיין שלך:
    • בחר "קידום אפליקציה" כיעד הקמפיין שלך.
  3. בחר סוג קמפיין:
    • בחר "אפליקציה" כסוג הקמפיין שלך.
  4. בחר פלטפורמת אפליקציה:
    • בחר את הפלטפורמה של האפליקציה שלך: "Android" או "iOS".
  5. בחר את האפליקציה שלך:
    • חפש את האפליקציה שלך לפי שם או מזהה אפליקציה ובחר אותה מהרשימה.

שלב 4: הגדרות קמפיין

  1. שם הקמפיין:
    • תן לקמפיין שלך שם ייחודי ותיאורי לזיהוי קל.
  2. סוג משנה של קמפיין:
    • בחר את תת-הסוג המתאים ליעדים שלך:
      • התקנות אפליקציה: מתמקד בהנעת משתמשים חדשים להתקין את האפליקציה שלך.
      • מעורבות באפליקציה: ממקד למשתמשים קיימים, כדי להניע פעולות בתוך האפליקציה.
  3. מיקום ושפה:
    • מיקומים: ציין את האזורים הגיאוגרפיים שבהם תרצה שהמודעות שלך יופיעו.
    • שפות: בחר את השפות שהמשתמשים הפוטנציאליים שלך מדברים.
  4. תקציב והצעות מחיר:
    • תקציב: הגדר תקציב יומי לקמפיין שלך. זהו הסכום הממוצע שאתה מוכן להוציא ליום.
    • מתן הצעות: בחר את אסטרטגיית הצעת המחיר שלך. האפשרויות הנפוצות כוללות:
      • מחיר יעד לרכישה (עלות לרכישה): הצעת מחיר להתקנות אפליקציה או פעולות בתוך האפליקציה.
      • יעד החזר על הוצאות פרסום (החזר על הוצאות פרסום): הגשת הצעת מחיר, כדי למקסם את הערך של המשתמשים שאתה רוכש.
      • מקסימום המרות: מגדיר אוטומטית הצעות מחיר, כדי לעזור להשיג את מירב ההמרות במסגרת התקציב שלך.

שלב 5: נכסי מודעות

  1. רעיונות לטקסט:
    • הוסף עד ארבע שורות טקסט לשימוש במודעות שלך. אלה אמורים להדגיש את התכונות והיתרונות העיקריים של האפליקציה שלך.
  2. תמונות:
    • העלה תמונות באיכות גבוהה הרלוונטיות לאפליקציה שלך. תמונות אלו ישמשו במודעות שלך במיקומים שונים.
  3. סרטונים:
    • הוסף כל סרטוני תדמית שיש לך עבור האפליקציה שלך. תוכן וידאו יכול להגדיל משמעותית את שיעורי המעורבות וההמרות.
  4. נכסי HTML5 (אופציונלי):
    • אם יש לך נכסי HTML5, תוכל להעלות אותם, כדי ליצור מודעות אינטראקטיביות יותר.

שלב 6: תצוגה מקדימה ויצירה של מודעה

  1. תצוגה מקדימה של מודעה:
    • בדוק כיצד ייראו המודעות שלך בפורמטים ובמיקומים שונים.
    • ודא שנכסי המודעות שלך מתאימים זה לזה ומעבירים מסר עקבי.
  2. צור מודעה:
    • לחץ על "שמור והמשך", כדי ליצור את המודעה שלך.

שלב 7: סקירה והשקה

  1. בדוק את הקמפיין שלך:
    • בדוק שוב את כל ההגדרות, אפשרויות המיקוד והקריאייטיבים של המודעות שלך.
    • ודא שאין שגיאות או אי התאמות.
  2. הפעל את הקמפיין שלך:
    • לחץ על הלחצן "צור קמפיין", כדי להפעיל את הקמפיין שלך לאפליקציה.

שלב 8: ניטור ואופטימיזציה

  1. צג ביצועים:
    • בדוק באופן קבוע את הביצועים של הקמפיין שלך דרך מרכז השליטה של Google Ads.
    • מדדי מפתח למעקב כוללים הופעות, קליקים, שיעור קליקים, שיעור המרות ועלות להמרה.
  2. עצות אופטימיזציה:
    • התאם הצעות מחיר: הגדל את הצעות המחיר עבור קהלים עם ביצועים גבוהים והקטן את הצעות המחיר עבור קהלים עם ביצועים נמוכים.
    • בדיקת A/B: בדוק קריאייטיבים שונים של מודעות, כותרות ותיאורים, כדי לראות אילו ביצועים טובים יותר.
    • צמצם קהלים: עדכן ושכלל את מיקוד הקהל שלך באופן רציף על סמך נתוני ביצועים.
    • בצע אופטימיזציה של נכסי מודעות: ודא שנכסי הטקסט, התמונה והווידאו שלך מרתקים, רלוונטיים ואיכותיים.
    • השתמש ב-Google Analytics: נצל את Google Analytics, כדי לקבל תובנות לגבי התנהגות המשתמשים ולבצע אופטימיזציה של אסטרטגיית האפליקציה והקמפיין שלך.

דוגמאות לקמפיינים יעילים לאפליקציה

דוגמה 1: אפליקציית משחק לנייד

  • מטרה: לעודד התקנות אפליקציה.
  • רעיונות לטקסט:
    • "הצטרף להרפתקה עכשיו!"
    • "הורד ושחק בחינם!"
    • "רמות חדשות מתווספות מדי שבוע!"
    • "אתגר את החברים שלך!"
  • תמונות: צילומי מסך באיכות גבוהה של המשחק.
  • סרטונים: טריילר משחק קצר המציג תכונות מפתח.
  • אסטרטגיית הצעות מחיר: מחיר יעד לרכישה.

דוגמה 2: אפליקציית קניות במסחר אלקטרוני

  • מטרה: הגדלת רכישות מתוך האפליקציה.
  • רעיונות לטקסט:
    • "קנה את הטרנדים האחרונים!"
    • "מבצעים בלעדיים בפנים!"
    • "משלוח מהיר וחינמי!"
    • "הצטרפו למיליוני קונים שמחים!"
  • תמונות: תמונות באיכות גבוהה של מוצרים הזמינים באפליקציה.
  • סרטונים: סרטון תדמית המדגיש את התכונות והיתרונות של האפליקציה.
  • אסטרטגיית הצעות מחיר: יעד החזר על הוצאות פרסום.

על ידי ביצוע המדריך הזה, תוכל להגדיר קמפיין יעיל לאפליקציה ב-Google Ads, תוך מינוף של מיקוד מדויק ונכסי מודעות מושכים, כדי להגיע לקהל שלך ולהשיג את יעדי קידום האפליקציה שלך.

YouTube previewPlay

שנקפיץ יחד את העסק שלך לגבהים חדשים?

בניית חנות אינטרנטית של מיזם גרופ תעזור לך ביצירת סיסטם עוצמתי שמגדיל מכירות.

ההצלחה מבוססת על בניית חנות וירטואלית בחוד החנית עם הקמת מערך שיווק אפקטיבי שמגדיל חשיפה והמרות.

 

אל תהססו! מלאו את הטופס או התקשרו עכשיו 077-7644819

 
WhatsApp
שנקפיץ לך את העסק?
לחץ כאן
התקשר עכשיו 077-7644819
או מלא את הטופס להלן: