יצירת קשר עם חברת בניית אתרים צור קשר

 077-7644819
חייגו או השאירו הודעתכם

 
חדשות בניית אתרים אחרונות פוסטים אחרונים
08/05/2024 19:16
המדריך המלא להקמת חנות באינטרנט עם מכירות בכל העולם. החל משלב בניית החנות האינטרנטית והמשך בבחירת המ...
05/05/2024 19:45
מהו בלוק שאלות נפוצות, אסטרטגיות היישום שלו, היתרונות שהוא מציע, תרומתו לקידום אתרים וטיפים חיוניים ...
03/04/2024 18:43
במדריך זה, נתעמק בשיטות המומלצות ליצירת דף "אודותינו" יעיל, המכסה הכל מאסטרטגיות תוכן ועד ...

מדריך מקיף להגדלת המכירות בחנות האינטרנטית שלך

  1. דף הבית
  2. חדשות בנייה ושיווק אתרים
  3. מדריך מקיף להגדלת המכירות בחנות האינטרנטית שלך
23/01/2024 17:09
כך תגדילו את סכום ההזמנה של הרוכשים אצלכם באתר.
הגדלת המכירות בחנות באינטרנט

עבור קמעונאים מקוונים, נוף המסחר האלקטרוני מציע הזדמנויות רבות לשיפור ההכנסות ולטפח נאמנות לקוחות. מדריך מקיף זה נועד לחקור אסטרטגיות שונות מנקודת מבטו של המוכר להגדלת ערכי הרכישה, החל מיישום עסקאות וקופונים מפתים ועד ניצול ממבצעים מיוחדים וקידום רכישות מצורפות.

מכירה עם קופונים

במכירה בחנות וירטואלית מומלץ למנף את כוחם של קופונים, כדי למשוך לקוחות ולשמר אותם. על ידי מתן הנחות באמצעות קמפיינים קופונים בתזמון אסטרטגי וממוקד, תוכל לתמרץ רכישות גדולות יותר ולטפח נאמנות למותג.

דוגמה: הצג קודי קופון לזמן מוגבל למוצרים בעלי ביקוש גבוה, תוך עידוד לקוחות לבצע רכישות גדולות יותר עבור הנחות בלעדיות.

מכירות בזק והצעות לזמן מוגבל

ארגון מכירות בזק ועסקאות יומיות בחנות האינטרנטית יוצר תחושת דחיפות בקרב הלקוחות, דבר שמניע אותם לבצע רכישות מיידיות. הדבר יכול להוביל להגדלת נפחי המכירות בחנות שלך בתוך פרק זמן קצר.

דוגמה: תזמן מכירות בזק לפריטים פופולריים בשעות ספציפיות (בדרך כלל השעות בהן המכירות בחנות האינטרנטית חלשות יותר), כדי לפתות לקוחות לפעול במהירות כדי להבטיח מוצרים מוזלים.

מבצעים עונתיים

התאמה של מאמצי קידום מכירות עם אירועים עונתיים וחגים יכול להשפיע באופן משמעותי על המכירות בחנות הווירטואלית. נצל את הפעילות הצרכנית המוגברת בתקופות שיא של קניות, כמו בלאק פריידי וסייבר מאנדיי, כדי להגדיל את ההכנסות.

דוגמה: הצג מבצעים עונתיים בלעדיים, מבצעים מצורפים או מוצרים במהדורה מוגבלת בתקופות החגים, כדי למשוך יותר לקוחות ולהגדיל את המכירות.

תוכניות חברות והטבות בלעדיות

הטמעת תוכניות חברות או תוכניות רשומים יכולות לעודד רכישות חוזרות בחנות האינטרנטית. הצע הטבות בלעדיות לחברים, כגון גישה מוקדמת למבצעים, הנחות מותאמות אישית או מבצעים לחברים בלבד.

דוגמה: השקת תוכנית חברות פרימיום עם הטבות כמו משלוח חינם, שירות לקוחות עדיפות והנחות לחברים בלבד, כדי לעודד נאמנות לקוחות.

מכירת חבילות

צור הצעה לרכישה של חבילה (באנדל) הכוללת כמה מוצרים יחד, כדי לפתות לקוחות לרכוש פריטים קשורים יחד במחיר מוזל. זה לא רק מגדיל את ערך ההזמנה הממוצע, אלא גם משפר את הערך הנתפס של הרכישה.

דוגמה: אגד מוצרים משלימים יחד, כמו ערכת טיפוח, או כמו סמארטפון עם אביזרים נילווים, וזאת במחיר כולל מוזל. כך תעודד לקוחות לקנות יותר פריטים בעסקה אחת.

מעקב אחר נטישת עגלה

הטמע מערכת תסריטים שיודעת להפיץ דוא"ל בקרב אלו שהחלו תהליך רכישה בחנות באינטרנט ונטשו את עגלת הקניות. עודד לקוחות להשלים את הרכישות שלהם על ידי מתן תמריצים נוספים.

דוגמה: שלח דוא"ל ממוקד ללקוחות הנוטשים את העגלה שלהם, המציע הנחה בלעדית או מבצע לזמן מוגבל, כדי להניע אותם לסיים את הרכישות שלהם.

תוכנית תגמול לצבירת נקודות

קבע תוכנית תגמול שלפיה רכישה באתר מקנה נקודות שוות כסף לרכישות נוספות בעתיד. עודד את הלקוחות לצבור נקודות בכל רכישה, אותן ניתן לממש בהמשך להנחות או מוצרים בלעדיים.

דוגמה: הצג תוכנית תגמול, לפיה כל מוצר שנרכש מקנה 2 נקודות ששוות 2 שקלים לרכישה הבאה.

אופטימיזציה של תמחור לטובת יתרון תחרותי

נתח באופן קבוע את תמחור המתחרים והתאם את אסטרטגיית התמחור שלך בהתאם. הצעת מחיר תחרותית יכולה למשוך לקוחות שמודעים לעלויות השוק וליתרון שלך במחיר.

דוגמה: בדוק באופן שבועי את מחירי המתחרים הגדולים שלך ועדכן את המחירונים שלך בהתאם.

לסיכום

בתחום הדינמי של מכירות בחנות אינטרנטית, למוכרים יש מספר עצום של אסטרטגיות למקסום הכנסות ולעידוד קשרי לקוחות מתמשכים. על ידי שימוש באסטרטגיות אלו, החל משימוש בקופונים ועד לתוכניות תגמול ותמחור תחרותי, תוכל לייעל את הפעילות של החנות האינטרנטית שלך וליצור מצב של win-win הן לך והן ללקוחותיך. כך תשיג הגדלה של המכירות והצלחה מתמשכת בשוק המקוון.

איך לגרום ללקוחות לרכוש יותר בחנות אינטרנטית?
על מנת למכור יותר מהחנות האינטרנטית, מומלץ להציע לרוכשים תמריצים שונים. תמריצים יעילים כוללים שימוש בקופונים, דילים מיוחדים כגון 1+1, הנחה על רכישת חבילות, תוכניות נאמנות, מתנות חינם עם רכישה ותגמולי הפניה. כך תתמרצו לקוחות לבצע רכישות נוספות ותגדילו את ערך ההזמנה הממוצע שלהם.
כיצד קופונים ומבצעים תורמים להגדלת המכירות בחנויות באינטרנט?
קופונים, דילים מיוחדים ומבצעים לזמן מוגבל מושכים לקוחות להזדרז ולרכוש באתר ולנצל את ההטבה שהם זכאים לה, לפני שהיא כבר לא תהיה תקפה יותר עבורם. הם יוצרים תחושה של דחיפות והתרגשות, מעודדים מכירות ומעודדים עסקאות חוזרות.
מהם היתרונות של מכירת פריטים כסטים או חבילות בחנות באינטרנט?
מכירת פריטים כסטים או חבילות מעודדת לקוחות לרכוש מספר פריטים יחד, מגדילה את ערך ההזמנה הכולל ומספקת נוחות או חיסכון עם ערך מוסף. הדבר גם עוזר להאיץ מכירה של מלאי תקוע ולהגדיל את נפח המכירות הכולל.
כיצד תוכניות נאמנות ומערכת צבירת נקודות עוזרות להגביר את המכירות בחנות האינטרנטית?
תוכניות נאמנות ומערכת צבירת נקודות מעודדות רכישות חוזרות על ידי תגמול לקוחות בנקודות או בפרסים עבור כל רכישה. הדבר מעודד שימור לקוחות, מטפח נאמנות למותג ומניע לקוחות להמשיך לקנות, כדי להרוויח עוד ועוד פרסים.
איזה תפקיד ממלאת הצעת משלוח חינם או החזרות חינם בקידום המכירות בחנות האינטרנטית?
הצעת משלוח חינם או החזרות חינם מסירה חסמי רכישה, ומניעה יותר לקוחות פוטנציאלים המהססים לרכוש לבצע את הרכישה באינטרנט. הדבר מפחית חיכוכים בתהליך הקנייה, מגדיל את שיעורי ההמרה, ויכול להוביל לשביעות רצון ונאמנות לקוחות גבוהים יותר.
הוספת תגובה
YouTube previewPlay

שנקפיץ יחד את העסק שלך לגבהים חדשים?

בניית חנות אינטרנטית של מיזם גרופ תעזור לך ביצירת סיסטם עוצמתי שמגדיל מכירות.

ההצלחה מבוססת על בניית חנות וירטואלית בחוד החנית עם הקמת מערך שיווק אפקטיבי שמגדיל חשיפה והמרות.

 

אל תהססו! מלאו את הטופס או התקשרו עכשיו 077-7644819

 
WhatsApp
שנקפיץ לך את העסק?
לחץ כאן
התקשר עכשיו 077-7644819
או מלא את הטופס להלן: